“Jaunais Jaguar E-PACE ir aprīkots ar izteikti plašu un dažādām vajadzībām atbilstošu dzinēju gammu, bet Premium Transverse Architecture platforma sniedz ekskluzīvas Jaguar dinamiskās braukšanas, vadības un komforta īpašības,” stāsta Juste Šataite (Justė Šataitė), Baltijas valstu Jaguar nodaļas mārketinga vadītāja. “E-PACE izceļas ar būtiskākajām Jaguar saimes dizaina iezīmēm un vēl izteiksmīgāku ārieni, kā arī ar jauniem salona apdares elementiem. Tie automobilim piešķir vēl nobriedušāku izskatu, vienlaikus saglabājot kompaktā SUV modeļa priekšrocības.”
E-PACE ir radīts, izmantojot jauno Premium Transverse Architecture platformu, kas pielāgota izmantošanai ar mūsdienīgākajām elektrificēto piedziņu tehnoloģijām. Tās ietver trīs cilindru P300e PHEV un četru cilindru dīzeļa un benzīna Ingenium dzinējus ar MHEV (angļu Mild Hybrid Electric Vehicle) hibrīda tehnoloģiju.
Jaunā gamma ietver jaudīgos 163–204 ZS dīzeļa, 160–300 ZS benzīna dzinējus un visaugstāk tajā esošo 309 ZS tīklā uzlādējamo hibrīda versiju.
P300e PHEV piedziņa ir aprīkota ar 200 ZS jaudu attīstošu trīs cilindru Ingenium benzīna dzinēju un aizmugurējā asī uzstādīto 109 ZS (80 kW) elektrisko dzinēju. Kompaktajam elektriskajam dzinējam enerģija tiek piegādāta no 15 kW litija jonu akumulatora, kas atrodas zem bagāžas nodalījuma pamata. Pilnībā uzlādēts, tikai elektriskajā režīmā tas var nobraukt līdz 55 kilometriem.
MHEV hibrīda tehnoloģija, ko ietver gan trīs cilindru benzīna, gan arī četru cilindru benzīna un dīzeļa dzinēji, pielieto integrēto startera ģeneratoru, kas 48 voltu litija jonu akumulatorā uzkrāj palēninājuma un bremzēšanas laikā ierasti zaudēto enerģiju. Vēlāk šī enerģija tiek izmantota paātrinājuma laikā, kā arī tā nodrošina raitāku Start/Stop sistēmas darbību.
Jaudīgākā benzīna dzinēja versija sasniedz 300 ZS jaudu. Pieejama kā ekskluzīva 300 Sport versija, tā rada 400 Nm griezes momentu un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h attīsta 6,9 sekundēs.
Progresīvais dzinējs aprīkots ar tādām jaunākajām tehnoloģijām kā pastāvīgi maināmā vārstu pacēluma laika (angļu Continous Variable Valve Lift) sistēma jeb CVVL, kas darbojas kopā ar maināmo vārpstas vadību (angļu Variable Cam Timing), kā arī ar elektrisko kompresoru un divu kanālu turbīnu. Šīs tehnoloģijas nodrošina īpaši labu dinamiku un efektivitāti.
Modeļi lielākoties tiek aprīkoti ar viedo Jaguar pilnpiedziņu. E-PACE pilnpiedziņas sistēma izmanto otrās paaudzes Standart Driveline tehnoloģiju, kas automātiski sadala griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem, tādā veidā vienmēr nodrošinot maksimālu saķeri.
Pirmo reizi Standart Driveline sistēma pieejama ar Driveline Disconnect tehnoloģiju. Braucot ar pastāvīgu ātrumu, tā atslēdz pilnpiedziņu, novirzot jaudu tikai priekšējiem riteņiem un samazinot degvielas patēriņu.
Ekskluzīvi piedāvāta tikai 300 Sport versijai, Jaguar otrās paaudzes Active Driveline AWD sistēma ļauj sasniegt maksimālu visu riteņu saķeri un nodrošināt neatkārtojamas dinamiskās īpašības. Tāpat kā Standart Driveline versija, arī Active Driveline AWD sistēma sadala griezes momentu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Turklāt, aizmugurējā asī uzstādītās divas neatkarīgās, ar elektrību vadāmās uzmavas sadala griezes momentu starp aizmugurējiem riteņiem un griezes momentu līdz 100 % var nodot vienam no aizmugurējiem riteņiem vien 100 milisekundēs.
Vēl lielāku braukšanas drošību nodrošina LED priekšējie lukturi ar papildaprīkojumā pieejamo Pixel LED tehnoloģiju, kas vēl vairāk palielina apgaismojumu spilgtumu. Tehnoloģija Adaptive Driving Beam vēro priekšā esošo ceļu un automātiski regulē tālo gaismu staru kūli, izvēloties dažādus LED segmentus, novirzot gaismu no pretimbraucošā transportlīdzekļa un ceļa zīmēm, tādējādi uzlabojot redzamību, nenovēršot uzmanību un neapžilbinot citus autovadītājus.
E-PACE ir aprīkots ar Electronic Vehicle Architecture platformu, kas ietver daudzas progresīvās tehnoloģijas, kas nodrošina nepārtrauktu automobiļa savienojumu un jaunāko programmatūras iekārtu.
Pivi Pro multimediju sistēmas vadībai tiek izmantots 11,4 collu augstas izšķirtspējas izliekts skārienjutīgais ekrāns, kas par iepriekšējo modeli ir trīs reizes spilgtāks un par 48 % lielāks, savukārt vienkāršotais izvēlnes izkārtojums ļauj vadītājiem 90 % biežāk izmantoto funkciju pārlūkot un izvēlēties ar diviem vai vienu pieskārienu.
Lai nodrošinātu tūlītēju darbību, sistēmai Pivi Pro ir pieejams atsevišķs enerģijas avots, tādēļ navigācija tiek aktivizēta uzreiz pēc tam, kad autovadītājs ir iesēdies automobilī.
Pivi Pro savienojamību nodrošina divu SIM karšu tehnoloģija ar diviem LTE modemiem, tādēļ vienlaikus iespējams izmantot vairākas funkcijas, piemēram, klausīties mūziku internetā un bezvadu veidā atjaunot programmatūras iekārtu, neietekmējot sistēmas darbības ātrumu. Progresīvā savienojamība ļauj maksimāli samazināt traucējumus vietās, kur savienojums ir vājš, nepārtraukti izvēloties spēcīgākā signāla tīklu.
Progresīvais bezvadu programmatūras iekārtas atjauninājums ļauj atsūtīt un uzstādīt programmu atjauninājumus, neapmeklējot Jaguar pārstāvniecības. Tie tiek atsūtīti fona režīmā, bet par svarīgākajām izmaiņām klienti saņem tikai informatīvu paziņojumu.
Salona gaisa jonizācijas sistēma izmanto nanotehnoloģijas un uzlabo salona gaisa kvalitāti, iznīcinot alergēnus un nepatīkamas smakas, kā arī neielaižot salonā īpaši sīkas daļiņas.
Lai nodrošinātu ērtāku automobiļa aizslēgšanu, atslēgšanu un iedarbināšanu, iespējams izmantot otrās paaudzes Activity Key aproci. Uzlādējamajai iekārtai ir uzstādīts arī pulkstenis, bet ar vienu uzlādi pietiek pat septiņām dienām.
Pirmo reizi jaunais E-PACE pieejams arī ar ClearSight salona atpakaļskata spoguļa tehnoloģiju. Aizmugurējās platleņķa kameras skats tiek attēlots spilgtajā bezrāmja salona spoguļa ekrānā, tādēļ to neietekmē ne aizmugurē sēdošie gara auguma pasažieri, ne arī slikta redzamība.
Visas E-PACE versijas būs iespējams pasūtīt jau pavisam drīz, bet pirmie tīklā uzlādējamie hibrīda modeļi pircējus sasniegs 2021. gadā.